Copyright by SM Pomoc

Created with WebWaveCMS

Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

26 marca 2021
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Pomoc" w Kraśniku informuje o zamiarze złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na
24 marca 2021
W miesiącu marcu rozpoczęły się pierwsze prace remontowe na osiedlach SM Pomoc. Ruszyły prace

Zgłoś awarię

Biuro Zarządu

Dział Członkowsko-mieszkaniowy

Dział Ekonomiczno-finansowy

 

ul. Koszarowa 12A

23-200 Kraśnik

 

Godziny pracy:

poniedziałek      9:00-17:00

wtorek - piątek  7:00-15:00

 

e-mail:
    sekretariat@smpomoc.pl

 

Telefon:

 

Sekretariat:
81 884 36 57,  81 884 22 57

 

Opłaty, saldo, windykacja:

81 884 36 57 wew. 25

 

Fax:
81 825 22 57

 

Dział GZM (Techniczny)

 

ul. Lubelska 75A

23-200 Kraśnik

 

Godziny pracy:

poniedziałek - sobota 07:00-15:00

 

Telefon:

81 884 34 59  

Komunikat w sprawie Walnego Zgromadzenia Spółdzielni Mieszkaniowej "Pomoc" w Kraśniku

Komunikat w sprawie COVID-19

 

Szanowni Mieszkańcy!

 

W związku ze zwiększoną zachorowalnością na COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników Spółdzielni prosimy o ograniczanie wizyt w siedzibie Spółdzielni tylko do spraw ważnych i niezbędnych, których nie można załatwić telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacje o saldzie opłat, zadłużeniu, wymiarze opłat, czy też zgłosić inną sprawę można przez telefon oraz drogą elektroniczną, nie jest konieczna wizyta w biurze spółdzielni. Ogranicza się wykonywanie usług bezpośrednio w lokalach mieszkańców. Wykonywane będą tylko usługi w w lokalach w zakresie usuwania poważnych awarii i usterek oraz bieżące i niezbędne utrzymanie na częściach wspólnych budynków. Niestety rozprzestrzenianie się wirusa w sposób niekontrolowany, wymusza ograniczenia w bezpośrednich kontaktach i minimalizowanie dużego ryzyka paraliżu pracy całej Spółdzielni oraz zagrożenia zdrowia Państwa, pracowników oraz członków rodzin.

W przypadku konieczności wizyty w Spółdzielni interesanci zobowiązani są do dezynfekcji rąk, noszenia zakrycia nosa i ust oraz zachowania dystansu od innych osób. W przypadku wizyty pracownika w lokalu, domownicy zobowiązani są do stosowania zakrycia nosa i ust oraz zachowania dystansu. Prosimy o stosowanie się do wytycznych i zaleceń Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

Poniżej niezbędne numery telefonów:

- Dział ekonomiczno-finansowy (opłaty, rozliczenia, windykacja): 81-884-36-57 wew. 25,

- Dział GZM (techniczny): 81-884-34-59,

  

e-mail: sekretariat@smpomoc.pl

 

---------------------------------------

Korespondencję bieżącą można wrzucać do specjalnie oznaczonej skrzynki podawczej na parterze budynku.

      Od dnia 8 grudnia 2020 r. na drogach wewnętrznych spółdzielni Osiedla Piaski, pomiędzy budynkami ul. Piaskowa 20, ul. Piaskowa 22, ul.Piaskowa 24, ul. Piaskowa 26 i ul. Piaskowa 28 obowiązuje nowa organizacja ruchu, wprowadzona na podstawie opracowanego projektu stałej organizacji ruchu dla tego obszaru. Drogi te łączą ul. Rumiankową i ul. Piaskową. Zmiany podyktowane są bezpieczeństwem mieszkańców, a także zagrożeniem degradacji jezdni i ciągów pieszych. Trzy drogi wewnętrzne pomiędzy w/w budynkami są drogami bardzo wąskimi, projektowanymi dla ruchu jednokierunkowego. Dwa pojazdy jadące w przeciwnych kierunkach nie są w stanie wyminąć się nie wjeżdżając na chodnik lub pasy zieleni. Poprzez częste najeżdżanie na krawężniki, chodnik i studnie rewizyjne, dochodzi do szybkiej ich degradacji, spękań, załamań. Naprawa kosztuje, a koszty ponoszą mieszkańcy. Ponadto często kierowcy wymijając się lub parkując w sposób nieprawidłowy nie pozostawiają w ogóle miejsca pieszym na chodnikach, powodują konieczność ucieczki pieszego na jezdnię lub trawniki. Samo pojawienie się dwóch pojazdów i braku wystarczającego miejsca powoduje nierzadko u kierujących dyskomfort. Zmiana organizacji ruchu polega na ustanowieniu na drogach wewnętrznych ruchu jednokierunkowego zgodnie z poniższym schematem oraz zastosowaniu znaków D-40 i D-41 Strefa zamieszkania i koniec strefy zamieszkania, które wyznaczają strefy m.in. dozwolonej prędkości do 20 km/h, pierwszeństwa pieszych oraz zakaz parkowania poza miejscami do tego celu wyznaczonymi. Nowe zasady porządkują ruch na tym obszarze.

 

Kierowców prosimy o uważną jazdę i do stosowania się do nowego oznakowania.

 

Nowe zasady organizacji ruchu na Osiedlu Piaski

08 grudnia 2020