Copyright by SM Pomoc
Created with WebWaveCMS
Jesteśmy najlepsi
Aktualności
Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Biuro Zarządu
Dział Członkowsko-mieszkaniowy
Dział Ekonomiczno-finansowy
ul. Koszarowa 12A
23-200 Kraśnik
Godziny pracy:
poniedziałek 9:00-17:00
wtorek - piątek 7:00-15:00
e-mail:
sekretariat@smpomoc.pl
Telefon:
Sekretariat:
81 884 36 57, 81 884 22 57
Opłaty, saldo, windykacja:
81 884 36 57 wew. 25
Fax:
81 825 22 57
Dział GZM (Techniczny)
ul. Lubelska 75A
23-200 Kraśnik
Godziny pracy:
poniedziałek - sobota 07:00-15:00
Telefon:
81 884 34 59
Komunikat w sprawie COVID-19
Szanowni Mieszkańcy!
W związku z obowiązującycm stanem zagrożenia epidemicznego COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników Spółdzielni prosimy o ostrożność i ograniczanie wizyt w siedzibie Spółdzielni tylko do spraw ważnych i niezbędnych, których nie można załatwić telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacje o saldzie opłat, zadłużeniu, wymiarze opłat, czy też zgłosić inną sprawę można przez telefon oraz drogą elektroniczną, nie jest konieczna wizyta w biurze spółdzielni.
Poniżej niezbędne numery telefonów:
- Dział ekonomiczno-finansowy (opłaty, rozliczenia, windykacja): 81-884-36-57 wew. 25,
- Dział GZM (techniczny): 81-884-34-59,
e-mail: sekretariat@smpomoc.pl
W przypadku konieczności wizyty w Spółdzielni interesanci zobowiązani są do zachowania dystansu od innych osób.
W przypadku wizyty pracownika w lokalu, domownicy zobowiązani są do zachowania dystansu.
----------------------------------------------
Korespondencję bieżącą można wrzucać do specjalnie oznaczonej skrzynki podawczej na parterze budynku.
Spółdzielnia oferuje usługi w zakresie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, ślusarskich.
W celu zamówienia usługi prosimy o kontakt z Działem Technicznym.
Opłaty za dzierżawę powierzchni reklamowej (umieszczenie tablicy reklamowej, baneru, itp.):
1. Stawka czynszu za dzierżawę powierzchni reklamowej za okres powyżej 6 miesięcy: 100,00 zł netto za każdy rozpoczęty 1 m2 powierzchni za rok.
Dla tablic mniejszych niż 1 m2 powierzchni pobierana jest opłata 100,00 zł netto za rok.
2. Stawka opłaty ryczałtowej za dzierżawę powierzchni reklamowej okazjonalnej za okres do 6 miesięcy: 200,00 zł netto za każdy rozpoczęty 1 m2 powierzchni.
Dla tablic mniejszych niż 1 m2 powierzchni pobierana jest opłata ryczałtowa 200,00 zł netto.
Stawka czynszu z dzierżawę altanki śmietnikowej - umieszczenie jednego pojemnika na odpady: 150,00 zł netto za rok - za pojemnik do 300 litrów
270,00 zł netto za rok - za pojemnik od 301 do 1000 litrów
400,00 zł netto za rok - za pojemnik powyżej 1000 litrów.